Ami minden szemüvegviselő rémálma: sérülés a szemüveglencsén. A Hoya Prémium Garancia biztosítja Neked, hogy a Hoya márkázott szemüveglencse törése, repedése, karcolása, sérülése esetén (beleértve az akár saját hibából eredő sérüléseket is) a vásárlástól számított 2 éven belül 2 alkalommal a Hoya 75%, illetve 50% kedvezménnyel kicseréli a megsérült szemüveglencsét.
Ebben a cikkünkben kibontjuk a részleteket.
A Prémium Garanciát a Hoya márkázott lencsék megrendelésével egyidejűleg vásárolhatod meg, az alábbiak szerint:
Hoya márkázott MAP lencsék esetén 9.900 Ft/pár
Hoya márkázott, gyártott lencséknél 14.900 Ft/pár
Hoyalux iD lencsék esetén 24.900 Ft/pár
A vásárlással lehetőséged lesz két éven belül kétszer, először 75%, majd 50% kedvezménnyel újrarendelni a szemüveglencséidet, amennyiben azok eltörnek, elrepednek, karcolódnak vagy más módon sérülnek - beleértve az önhibádból eredő sérüléseket is.
A kedvezmények a mindenkori listaárhoz mérten számolódnak.
Hol érvényesítheted?
A garanciát abban az üzletben érvényesítheted, ahol megvásároltad.
Mit kell magaddal hoznod probléma esetén?
Kérjük, három dolgot hozz magaddal: a Prémium Garanciafüzetet, a Hoya Eredetiség tanúsítvány kártyát és a sérült lencséket.
Mire nem vonatkozik?
A Prémium Garancia a lencséid elvesztésére nem vonatkozik.
A cserelencsékre a Prémium Garancia nem vonatkozik, azokhoz nem rendelheted meg.
A garanciát nem rendelheted meg a Chemistrie Clip-Onnal készülő lencsékhez.
A Prémium Garancia keretében csak az eredeti megrendeléssel megegyező típusú, minőségű és korrekciós értékű terméket igényelheted cserelencseként.
Ha kérdésed merül fel, állunk rendelkezésre!
Tetszett? Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Jártál már nálunk? Értékelj minket a Facebookon vagy a Google-ön!
Comments